piece 2011.12.01. 17:26

Propolisz Rulez

Másnap elmentem a gyógyszertárba, mert azt ígérték addigra tudnak valamit mondani. Annyit mondtak, hogy Psoratinex nevezetű gyógyszer nincs forgalomban. (2011.11.24) Utánanéztem online patikákban, de tőlük is ugyanazt a válasz kaptam. 

Az elmúlt egy hét alatt sokat javultak a tüneteim. A jobb lábszáramon a tenyérnyi folt határozottan halványul. Fehérváron az Ádám Gyuri bácsi írt fel néhány kenőcsöt. Advantan, Elosalic, meg egy hámlasztó. Nem éppen az a természetes megoldás amire vágytam, de lépni kellett valamerre, mert nem romolhat tovább az állapotom. 

Azért próbálkozom valami természetes megfejtésen is. A sárkeresztesi méhésztől sikerült vennem propolisz tinktúrát, meg propolisz balzsamot. Néhány napja a hámlasztó helyett ezeket használom. A kicsi foltokra az alkoholos oldatot, a kiterjedtebbekre meg a balzsamot. A termelő megkért, hogy mindenképpen jelezzek majd vissza neki a tapasztaltakról akkor is, ha nem használt. Majd meglátjuk. Bizakodó vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr783429451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása