Úgy döntöttem, hogy sűrítem a bejegyzéseket, mert jó hírek vannak:)

Hétfőn vásároltam a Psoratinexet, ma csütörtök van.

Az első pillanattól igyekeztem lehetőleg mindegyik foltomat kezelni, az eredmény pedig lenyűgöző. A kezelt felületek 100%-án elvékonyodott a pikkelysömör. Vannak problémás felületek, mint a térd és a könyök, talán azért mert a ruhák miatt innen törlődik le legelőször a kenőcs, de ezeken a helyeken is határozottan megindult a vékonyodás. Komolyan mondom, hogy nem emlékszem mikor volt utoljára ilyen. Volt néhány pötty, amit eddig a nehezebb elérhetőség miatt nem kezeltem, most kizárólag csak azokon nem látok változást, ami érthető.

Még egy megfigyelés. A krémmel történő kezelések után néhány órával érzek egy kis csípős érzést a kezelt felületeken. Ez legjobban arra hasonlít, mint amikor Ditranolos krémet használtam, vagy talán még nyáron a napozások után szokott hasonló lenni, amikor az ép bőrfelület nem látszik semmi, viszont a pikkelysömör már bepirosodik. Alapjában nem kellemetlen, főleg ha ez a gyógyuláshoz vezető út kísérő tünete.

Röviden ennyi. Ma rendelek egy 250g-os krémet, mert januárban nem leszek itthon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr763485180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása