A patika szerencsére ma délelőtt meghozta a 250g-os kenőcsöt, tehát elhárult az elfogyástól való félelmem. Hétfőtől Törökországban vagyok, nagyon bántam volna, ha újra el kellett volna kezdenem a kezelést valami szteroidos kenőccsel.

 

Valószínűleg a nap hőse voltam a gyógyszertárban. A pénztárnál a nő:

- 15500 Ft lesz.

Én:

- 15500?

Bólogatott, az arcára volt írva, hogy na megint itt egy madár aki megrendelt valamit, aztán nem tudja kifizetni, erre mondom neki:

- Én szívesen adok érte ennyit, de 26000 Ft –ra emlékszem.

Jött még egy patikus, nyomkodták vadul a billentyűzetet, és megállapították, hogy igazam van az ára 25410 Ft. Szóval nincs szenzáció, a szer még mindig méregdrága:)

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr93504995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piece 2012.10.30. 23:40:20

Köszönöm, valóban.
Ez a bejegyzésem már lassan egy éves.

itt a teljes link az újpesti városkapu patika Psoratinex ajánlatából:

www.varoskapupatika.hu/index.php?keyword=psoratinex&Search=Keres&Itemid=1&option=com_virtuemart&page=shop.browse&vmcchk=1&Itemid=1
süti beállítások módosítása