piece 2012.02.04. 10:32

Statisztika

Nézegettem reggel egy picit a blog statisztikáját. Kilistáztam azokat a kifejezéseket, amik a keresőkből erre az oldalra vezettek. A psoratinex után az elosalic, és az advantan volt a leggyakoribb keresőszó.
 
Számomra, és ettől még lehet jó gyógyszer, az elosalic nem nyújtott semmi említésre méltót. Nem láttam változást, amikor ezzel a krémmel kezeltem. Ez egy szteroid készítménynél röviden annyit jelent, hogy soha többet. Az advantannal más a helyzet, most így visszatekintve úgy tűnik, szerepet játszott abban, hogy novemberben sikerült megállítani pikkelysömöröm súlyosbodását, de javulást ezzel sem értem el. Még egyszer mondom, hogy ettől még lehet jó gyógyszer, de nekem nem használt.
 
A „gyuribácsi pikkelysömör” kifejezésre is kerestetek. Gyorsan föl is vettem ide a jobboldali sávba a „Gyógyhatású készítmények..” linkek közé. Szabó Gyuri bácsiról annyit érdemes tudni, hogy Ő a Bükki Füvészmester, és számos problémát orvosol gyógynövényteákkal. Valamikor nyáron rendeltem tőle két csomag gyógyteakeveréket psoriasisos problémára. Teljesen korrekt szolgáltatás, postai úton utánvéttel lehet fizetni. A problémámban nem láttam változást, de mindettől függetlenül nyugodtan ajánlom mindenkinek, mert nem tudom jobban megfogalmazni, az egészről süt a hitelesség. Hallottam vele egy riportot a Kossuth-on, és utána döntöttem el, hogy teszek egy próbát. 
 
Szép napot mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr44064852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timoka23 2012.02.05. 13:25:09

Szia,
Bocs, hogy csak így zavarlak, de a barátomnak is ez a betegsége. És nagyon zavarja, sok mindent kipróbált már, krémek, gyógyszer. Legutóbb a Neotigasont szedte, amitől elmúltak a pöttyök, de más mellékhatásai voltak, ill. mióta nem szedi visszajöttek. A lényeg az, hogy erről a Psoratinex készítményről szeretnék többet megtudni. Olvastam, hogy elmúltak a pöttyeid. Azt szeretném megtudni, hogy neked mekkorák vannak, és hogy mindenütt a testeden?! Most hogyan állsz az eltüntetésükkel? Képeid vannak róla? (előtt/után) Köszönöm a válaszaidat, tényleg sokat segítene.

piece 2012.02.06. 17:00:11

Szia Timoka,

A neotigasont én is használtam 5 évvel ezelőtt több hónapig, de a mellékhatásai durvábbak voltak, mint maga a pikkelysömör. Soha többet.
November végén úgy hat teljes felnőtt tenyérnyi (ujjakkal együtt) területen voltak folyamatosan növekvő foltjaim. Súlyos és folyamatosan romló tendenciát mutató volt az állapotom. Nem reagált sem a szteroidos kenőcsökre, sem a szoláriumra. Elkezdtem kezelni a Psoratinex-szel, és most néhány gombostű fejnyi pöttytől eltekintve tünetmentes vagyok.
A fénykép. Szándékosan nem raktam fel fényképeket, ezt azután döntöttem el, miután novemberben végigolvastam az indexes fórumot. Egyrészt azért, mert tudom, hogy ebben a betegségben milyen fontos a pozitív hozzáállás, másrészt azért, mert nem lehet bizonyíték egy fénykép. Fölmegyek a google-ra, és letöltök pillanatok alatt több százat. Mondjuk a PhotoShopban is ügyes vagyok:) Sokkal fontosabbnak tartom, hogy az amit csinálok hiteles legyen.
A gyógyszerrel kapcsolatos személyes tapasztalataimat részletesen leírtam lejjebb, viszont ha további kérdésed lenne feltétlenül tedd fel, ha tudom a választ, akkor megválaszolom. Nézelődtem a fórumokon attól függően, hogy hol vásároljátok, akár 2-3000 Ft-tal is lehet olcsóbb (drágább), legalább is az ittenihez (Mór – Zsálya Patika) képest. Már minden patikában rendelhető.

Remélem segítettem!

Üdv: Z.

timoka23 2012.02.07. 10:16:28

Köszi a választ, más kérdés egyelőre nincs. Majd megpróbálom rábeszélni, hogy próbálja ki, nem veszthet vele semmit. Vagy ha nagyon nem megy, én megszerzem valahonnan, csak hogy neki jobb legyen. :)

piece 2012.02.07. 15:33:20

Remélem használni fog. Arra kérnélek, ha már lesz tapasztalatok akkor jelezz vissza nekem, mert érdekelne.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.01.30. 11:51:11

Szia!

Én most kaptam két tasak teakeveréket, az egyiket inni kell, a másikkal a sebeket kenegetni.

A belsőleg fogyasztható teának semmi mellék- vagy rossz íze nincs, azt iszom pár napja minden nap 1x. A kenegetős dologgal kicsit bajban vagyok, mert nem túl praktikus egy teában tocsogni (ráadásul naponta akár többszöri ecsetelést is ajánl), de ezen ne múljon a dolog, megpróbálom.

Még csak pár napja kezdtem ezt a részét a kezelésnek, nem tudok eredményről beszámolni, de ha nem is használ a gyógytea tuti nem árt, mint pld. a szteroid.

Viszont amit kérdeznék: a Pso-Rooz termékekkel van tapasztalatod? Próbáltad? Én most a tablettát szedem (nagyon vicces, a kis kapszulákban koncentrált növényolajok vannak, ott lötyög, jól látszik) vhogy bizakodok, bár még ennek sem látom sok eredményét.

Te próbáltad?

Amúgy a legnagyobb bajom ezekkel a szerekkel az, h irtó drágák és csak próbálkozni nagyon nehéz, mert egy vagyon. Ilyenkor lenne jó, ha vmi alapítvány, vagy a TB ezeket fizetné, mert sajna ez egy nagyon "drága" betegség. De ez van, mindenkinek van keresztje, nekünk úgy tűnik, h ez...
süti beállítások módosítása