A mostani helyzetemről a Monty Python filmjének egy részlete ugrik be a Brian élete című filmből, amikor Brian találkozik az exleprással. A párbeszéd:

 

 

 

 

 

 

 

  

* * *

Exleprás: - Fél sékel az exleprásnak?

Brian: - Azt mondtad, exleprás?

Exleprás: - Pontosan. 16 év csengettyűzés, büszke vagyok rá. 

Brian: - És mi történt?

Exleprás: - Há', meggyógyultam. 

Brian: - Hogyan?

Exleprás: - Csoda történt velem. 

Brian: - Ki gyógyított meg?

Exleprás: - Jézus csinálta. Szökdécseltem. Végeztem a munkámat. Egyszer csak ott termett és meggyógyított! Volt üzlet, nincs üzlet. Egy pillanat alatt odalett a megélhetésem. Azt se mondta, hogy fapapucs, csak hogy "megtisztultál". Marha jó fej volt! 

Brian: - Hát menj oda és mondd meg neki, hogy újra leprás akarsz lenni. 

Exleprás: - Igen azt megtehetném, azt kéne tennem. Gondoltam, odamegyek hozzá és megkérem, nyomorítsa meg az egyik lábamat, de az mégse lepra, ami mégis szar dolog, már elnézést a kifejezésért.

 

* * *

 

Nem folytatom, szerintem szenzációs, aki még nem látta feltétlenül nézze meg, és ha már Jézus, akkor jöjjön egy kis rituális merítkezés, avagy a hosszútávúszó magányossága. Úgy is többen kértek "előtte-utána" képet a pikkelysömörömről, hát most itt van egy "utána" videó. Exkluzív, csak itt, csak nektek, csak most:)

 

 

Ha valakinek olyan érzése támadt volna, mintha ez a bejegyzés valamiféle elköszönés lenne, az ráhibázott. Most egy darabig nem írok ide, egyrészt azért, mert nincs mit, másrészt pedig újabb cél lebeg a szemem előtt, és mostantól minden idegszálammal arra szeretnék koncentrálni. Nincs mit írnom, mert tünetmentes vagyok, és ezt nap, mint nap leírni unalmas lenne. Az újabb cél pedig az, hogy júliusban megint rajthoz szeretnék állni Nagyatádon az IronMan OB-n. Kezdődik lassan a bringaszezon, egyszerűen nem is marad időm a gép előtt ücsörögni.

 

Az utóbbi napokban sokat gondolkodtam azon, hogy milyen tanácsokkal szolgálhatnék még. Úgy gondolom nagyon sok minden a fejben dől el. A gondolatnak teremtő ereje van. A hiteles ember legfeltűnőbb ismertetőjele, hogy amit gondol arról beszél, és amiről beszél úgy is cselekszik. Nagyon fontos, hogy tedd azt amiben hiszel, és higgy abban amit teszel. Hozzá szokták még tenni, hogy a többi csak tévút.

Zárásként pedig közkívánatra legyen egy "előtte" videó :)

 

 

Mindenkinek szép napot! 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr294287509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anemone75 2012.03.19. 14:27:36

Szia!Gratulálok!Minden tiszteletem a Tied!Tudom milyen kemény az IronMan.Bringás berkekben 2010ben elkezdte egyik barátom,aztán tavaj az egyesületből már 2en,ki tudja idén mi lesz.Remélm a bringa nekem is segít,meg a napocska.futni utálok:-)))de úszni a lupán az igen..De én csak hobbi szinten..Esős időben ha tudsz Írj,szívesen venném tanácsaid.

piece 2012.03.21. 21:27:43

Köszi az elismerést! Ha nem szeretsz futni, akkor nem futsz eleget:) Válaszoltam a másik posztomra tett kommentedre.
süti beállítások módosítása