piece 2012.03.09. 15:41

Breaking

Visszajöttem soron kívül egy posztra, mert teljesen fel vagyok húzva. Előre megkérnék mindenkit, hogy aki nem bírja a vulgáris kifejezéseket, az ne olvassa tovább ezt a bejegyzést.

 
 
 
Megkérnék mindenkit, hogy kérje meg kezelőorvosát, és gyógyszerészét, hogy Hm...SSZA MEG AZ ELOSALIC nevű készítményt, mégpedig azért, mert agy kalap szart sem ér. Figyelem! Magamat is beleértve legalább 20 embert tudnék felvonultatni a levelezőpartnereim közül akik az elmúlt egy évben Elosalicot használtak, és durván romlott az állapotuk, ráadásul miután leálltak róla semmire nem reagál a bőrük. Ez nem vicc, nagyon fontos, ha két hét kezelés után nem látsz változást az Elosaliccal, akkor már nem is fogsz, úgyhogy NE HASZNÁLD AZT A SZART! Mondd meg az orvosnak, hogy adjon tisztességes gyógyszert. 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr464300020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 03 2012.06.17. 14:18:20

Hát jó hogy ezt tudom, mert rendszeresen nekem is felírják, és elsőnek tényleg hatott, szinte el is tűnt egy két helyről, csak aztán elfogyott és egy pár nap múlva tudtam csak újat íratni, ezalatt természetesen minden seb újból virított rajtam és az újabb adag már nem hatott. Akkor nem is kísérletezem tovább, pihen a többi mellett a hűtőben. Egyébként nekem inkább Elocomot szoktak írni kikeverve egy nem zsíros alapkrémmel és az néha elég hatásos tud lenni. Hogy mikor miért hat és mikor miért nem azt nem tudom.

Andi 03 2012.06.17. 14:55:11

Még azt leírnám, mivel láttam, hogy a Psorioderm-ről is volt szó itt a blogban, hogy én a Smaragd gyógyszertárba vettem tusfürdőt 3820 Ft- ért és a 200ml- es krémet ajándékba adták hozzá, ez az akció még most is érvényes és online is rendelhető.

piece 2012.06.17. 17:31:26

Szia Andi!

Szteroid tartalmú krémeket tényleg csak addig érdemes használni amíg gyógyul tőle. Azzal nem szabad megelégedni, hogy nem romlik az állapot. Ha nem javul váltani kell.

piece 2012.06.17. 17:34:27

A Psorioderm is működik, habár nálam nem olyan eredményességgel, mint a Psoratinex, de azért még mindig meggyőző. Köszi, hogy írtál! :)

Andi 03 2012.06.17. 20:09:38

A Psoratinexről még nem hallottam, az orvosok midig szteroidosat írnak fel, és így két heti használat után mondhatom a Psorioderm se nagy durranás, bár lehet, hogy ki kéne egészíteni még valami mással is a használatát úgy hatásosabb lenne.
Egyébként nagyon jó ez a blog, örülök, hogy leírod a tapasztalataidat, nagyon sok hasznos dolgot olvastam itt, amit eddig nem tudtam a kezelésekkel, gyógyszerekkel kapcsolatban, így könnyebb kiigazodni.
süti beállítások módosítása