piece 2012.08.03. 19:35

Hajrá!

Az elmúlt hétvégével túl vagyok azon a versenyen amire egész évben készültem. Nem teljesen úgy sikerült ahogy terveztem, de mint tudjuk ember tervez .... A 3,8 km úszás, 180 km kerékpározás után a maratoni táv felénél sajnos gyomorproblémák miatt fel kellett adnom idei IronMan terveimet. Pihenek egy kicsit, aztán kezdődik a 2013-as felkészülés :) , na de térjünk a lényegre.

Lehetőségem adódott arra, hogy hozzáértő körökből kapjak válaszokat a Psoratinex-szel, és pikkelysömör témakörrel kapcsolatban. Ha bárkinek kérdése van, lehetőleg még a héten juttassa el hozzám, itt a blogon kommentben, a facebook oldalon bármilyen formában, vagy esetleg a psori@citromail.hu címre küldött levélben.

Az előző posztban ígértem, hogy van néhány észrevételem azokkal kapcsolatban akik elkezdik használni a Psoratinexet. A legjellemzőbb, és tényleg a leggyakoribb, hogy azonnal valamiféle pánikba esnek sokan amint elkezd csípni, vagy viszketni, vagy égni stb. Ha most visszaemlékezem az elmúlt 30 évben bármikor sikerült tünetmentességhez közeli állapotot elérni, az mindig valamilyen kísérő tünettel járt. A Ditranoltól égett és feszült a bőröm, a Neotigasontól lehámlott a talpam, meg a tenyerem. Most ez nem hangzik túl veszélyesnek, de akkor értettem meg, hogy milyen védőszerepe van a bőrnek. Egy teásbögréből kilógó kanalat nem tudtam megfogni, mert égette az ujjaimat, miközben a tea már fogyasztható hőmérsékleten volt. A napozás, kvarclámpa után is feszül a bőr, a szteroid tartalmú készítményektől vékonyodik. Az egészből azt akarom kihozni, hogy nem kell a para. Amikor elkezdtem használni a Psoratinexet nekem is volt egy csomó tünetem, de bíztam benne, hogy ez normális. Be kell fejezni minden kétkedést és tükör előtt álldogálást aminek mindig az a vége, hogy klassz, ma sem gyógyult semmit. Így nem is fog…

Másik dolog amikor két három hét használat után jelentkezik valaki, hogy nem tudja mi lehet vele. Vékonyodik a sömör, de teljesen ki van száradva, és ettől viszket. Hm. Hogy a túróba szárad ki? Persze korábban megkérdezte, hogy érdemes-e megvenni a hidratálót. Mindig elmondom, hogy azt tapasztaltam amikor külföldön voltam és nem tudtam kezelni rendszeresen a hidratálóval, akkor nálam is megtorpant a javulás. Nincsenek véletlenek. Amint az előírt rendszerességgel újra használtam a tisztítót, hidratálót, és a krémet azonnal újra beindult a gyógyulás. Itt a blogon ezt tökéletesen végig lehet követni a január februári posztokban.

Ezzel kapcsolatban még egy dolog. Pénzt akarsz spórolni, és nem veszed meg a hidratálót, meg a tisztítót, mert mi van ha nem működik. Elkezded használni a krémet, és láss csodát, tényleg nem működik. Meg kell látni ebben a gondolatmenetben a hibát.
Nem tudom most mennyibe kerül az 50 g-os krém, de ha veszel egyet magadra kened és nem gyógyulsz tőle, az tényleg pénzkidobás. Fontos. Senkit nem akarok rábeszélni, hogy vegye meg mind a három terméket, és senki helyett nem hozhatok döntést, de komolyan nem értem utána a panaszt. Igen van olyan szerencsés, aki csak a krémtől is javulni kezdett, viszont azoknál akik elérték a tünetmentességet szinte kivétel nélkül mindenki a teljes termékpalettát használta. Még egyszer mondom, az életben nincsenek véletlenek…

Lehet, hogy egy kicsit gonosz lesz amit most ide leírok, de akkor is megteszem. Ha csak EGY ember jött volna november óta, hogy elolvasta a blogom és javulni kezdett, már akkor úgy érezném nem volt hiába és megérte. De azért itt hozzátenném, hogy már most nem egynél járunk.

Még egyszer leírom, mert fontos. Lehetőségem adódott arra, hogy hozzáértő körökből kapjak válaszokat a Psoratinex-szel, és pikkelysömör témakörrel kapcsolatban. Ha bárkinek kérdése van, lehetőleg még a héten juttassa el hozzám, itt a blogon kommentben, a facebook oldalon bármilyen formában, vagy esetleg a psori@citromail.hu címre küldött levélben.

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr564694570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisz329 2012.08.03. 21:41:06

Szia!
Kicsit az az érzésem van ebből az írásodból, mintha azt akarnád mondani, h azoknak akiknek nem használt a psoratinex biztos bennük volt a hiba! Javíts ki ha tévednék!:)
Sztem a másik oldalt is meg kellene hallgatni!
Én szettben rendeltem psoratinexet, tehát az tartalmazta a lemosót, ápolót, és 50g-os krémet. Igaz az olajat első napokban nem napi 2szer, csak 1szer használtam, de később már rendszeresen a leírtak szerint. Az 50g-os krém picit több mint 2hétre volt elég. Ebben a 2hétben valóban tapasztaltam az égő érzést amiről többen is beszámoltak, ezért nagyon hittem is benne, h nekem is segíteni fog!Viszont amikor elfogyott a krém és javulást még csak a legkisebb foltokon sem tapasztaltam, elkeseredtem. 3napos szünet következett, amikor is meggyőztem magam, h itt nem szabad feladni, tehát rendeltem újabb 50g-os krémet. Ebben a két hétben voltak napok amikor javulást láttam, el voltak halványodva, viszont következő napra megint ugyanúgy ott voltak. És ez csak a kisebb foltokon, a nagyobbakon még mindig semmi. Megint kifogytam a krémből. A lemosóból, és kondícionálóból még van egy kevés.
Nah, most őszintén ezek után ki lenne az aki még 1szer megrendelné, ha több mint 4hét alatt semmi se történt!!!???
Senkit lebeszélni róla nem akarok!!! Sőt, az utcánkban lakó hölgynek, akinek nagyon csúnyán, szinte az egész testén elterjedt p.sömöre van, már ajánlottam is. Végig se hallgatott csak legyintett rá! Pedig mondtam neki hány embernek segített már…! Ő most vmi természetgyógyászhoz megy inkább(aki majd lehúzza róla a bőrt is)!
Én az elejétől pozitívan álltam hozzá, azt gondoltam nah most végre rátaláltam arra, ami tényleg használni fog. Persze naponta többször is vizsgálgattam, de nem hinném, h ez miatt nem működött a dolog!:D A végére pedig sztem érthető a csalódottságom…!
A szárazságról annyit(nemtom h ezt ki írta), de nálam is volt a a napi 4kenegetés ellneére is, h ki volt száradva. Úgyhogy én nem tartom hihetetlennek.
Nagyon örülök, h Neked és sok más embernek is használ! És még remélem sokaknak fog is! Jó, h ezt csinálod, és próbálsz segíteni másoknak!
De ebben a betegségben sztem „csoda szer” nincs! Mindenkinek nem lehet jó ugyanaz!
Bocsi, h ismét kicsit hosszúra sikerült!

piece 2012.08.03. 22:02:59

Szia Krisz!

Nyugodtan írj csak hosszút, én annak örülök :) Van egy csomó olyan dolog, amit nem lehet megfogalmazni tőmondatokban.
Ha mindhárom dolgot használtad, akkor nyilván nem neked szólt az előbbi poszt.

Sokan keresnek privátban, és komolyan már szinte az első levélváltásokból leszúrom, hogy ennek az embernek ez nem fog menni. Én is azért írtam hosszabbat, mert ez most úgy három hónap tapasztalata. Eddig nem nagyon volt időm, és most már van annyi információm ami alapján le mertem írni ezeket a dolgokat. Szembetűnő, hogy a sikertelenségnél ugyanazokat a dolgokat ismétlik az emberek, és erre próbáltam rávilágítani.

Azért bíztatok mindenkit, hogy nyilvánuljon meg itt kommentben, vagy a face-en, és lehet akkor néha több értelme lenne az én beírásaimnak is:)

Nagyon sajnálom, hogy neked nem használt, és érhető, ha tovább nem is akarod, mert így nincs értelme. Örülök, hogy itt vagy, és remélem találunk valami megoldást Neked is.

piece 2012.08.03. 22:10:12

Érdekes különben amit a bőr szárazságról írtál amellett, hogy használtad a hidratálót. Valószínűleg akkor bőrtípustól is függhet a dolog.
Ezt most csak azért írom, mert nekem eszméletlenül "elzsírosodott" tőle a bőröm a kezelt bőrfelületeken. Ezt főleg akkor vettem észre amikor a lábamon szőrtelenítettem. Egy masszív zsíros trutyival tömődött el a borotva végig a kezelés alatt. Annyira zsíros volt, mintha mindig ki lett volna ázva a bőröm. Innen is látszik, hogy ahány ember annyiféle probléma.

anemone75 2012.08.14. 12:33:06

Halihó!Érdekes,érdekes....Tulajdonképpen,mit neveztek ti hidratálónak?Melyik terméket?A kérdésem a hajamra:azt írja az okos,előbb a tisztító gélt használjam,majd az olajat...oké,de akkor hogy megyek az utcára?Így most megvettem a gélt,de csak a hajamra,a testemre nem,mert arra a 3szúnyogcsípésre hogy kenegessem...Nem tudom mások hogy használták a krémet,de nekem az 50ml el sem fogyott,pedig volt sömi bőven,de csak nagyon halványan kentem.A párora is rászóltam,ne nyomja bele úgy az úját,ha vastagon olyan nem lesz jobb...Sajna sokan akik használnák,nem tehetik meg...én is csak az egészségkártya miatt tudtam,és csak a krémet.Jó volna,tényleg 1 alapítvány aki segítené ezeket az embereket,mert tényleg csak profitálni akarnak a dokik a nyavajánkból.Ja sajnálom a kiesésed,pedig gondoltam rád...

anemone75 2012.08.14. 13:03:06

Ja annyit szeretnék még megtudni,mi az a káros dolog,ami miatt várandósok,ill.szoptatós anyukák nem használhatják a teméket.A gyógyszerészem azt mondja,nem erre,de pl.a szalicilsav sem hasznos hosszú távon...Ilyeneket pl.nem tudok,hogy keszedhetem a megvastagodott korparéteget a fejemről,vagy hagyjam,persze az nem könnyű,mert úgy húzódik,mintha meg akarnának skalpolni...Büdi mint a fene ez a gél,most kezdtem használni,majd írok,mi újság,de jól jönne a tanács a használatához...

piece 2012.08.15. 09:45:11

@anemone75:
Bocs már rájöttem, hogy mindig hidratálót írok, de a kondicionálóra gondolok:)

www.psoratinex.hu/?page=psoratinex-kondicionalo-olaj

Szerencsés vagy, hogy a krém nem fogy gyorsan. Általában ez azoknak jelent problémát akiknek súlyosabb a pikkelysömör.

piece 2012.08.15. 09:53:10

@anemone75:
Van néhány kérdés amit feltettem a Psoratinex-szel kapcsolatban, ebben a terhességgel kapcsolatos is volt. Szerintem lassan válasz kapunk.

Egy levelezőpartnerem is gyerkőcöt szeretne, neki is használ a Psoratinex, és most nem tudja mitévő legyen.

Igen hosszútávon talán semmi sem hasznos. A betegtájékoztatón max 8 hét kezelési idő van feltüntetve. Ezzel kapcsolatban is volt egy kérdésem, hogy a gyógyulás után felbukkanó néhány pötty esetében is ragaszkodni kell-e a 8 héthez.

anemone75 2012.08.15. 10:39:09

Szia!Kapcsolatba léphetnék a lánnyal,aki babát szeretne?Tudom,Te kopi vagy,de ha valaki tud okosat a hajamra szóljon...most különben mintha még korpásabb lenne.2szer mostam.

piece 2012.08.20. 14:08:17

@anemone75:
Írj emilt a psori@citromail.hu-ra, és én átküldöm neked a kért elérhetőséget.
süti beállítások módosítása