Régen írtam már új posztot. Ennek az oka, hogy túl sok újat nem tudok mondani, mivel február óta tünetmentes vagyok. Soha nem foglalkoztatott különösen, hogy melyik nap milyen világnap van éppen, viszont korábban nem írtam a pikkelysömörrel kapcsolatban blogot. Tehát a témával kapcsolatban egy új hír:

Október 29-én tartják a Psoriasis Világnapot. Ahogy nézem a google-ban minden évben erre az időpontra időzítettek különböző témába vágó eseményeket, így lesz ez idén is.
Az egyik kapcsán személyesen is érintett vagyok, szeretnék ennek egy kis hírverést.

uszok.png



A Magyar Dermatológiai Társulat fővédnökségével született meg az Úszók Éjszakája ötlete, melyet 2012. október 29-én, a Psoriasis Világnapon, öt nagyváros uszodájában egy időben rendeznek meg. A Magyarországon ezidáig egyedülálló, közérdekű rendezvény célja a pikkelysömör ismertségének növelése, valamint a pikkelysömörben szenvedő betegek elfogadottságának javítása a társadalmon belül. A nagyszabású eseményhez számos olimpikon adta arcát és nevét.

A rendezvényen résztvevő településekről, és egyéb információkról az úszók éjszakája weboldal ad bővebb felvilágosítást. Ha valakinek kérdése van ezzel kapcsolatban nyugodtan tegye fel. Eddig úgy néz ki, hogy a pesti helyszínen leszek személyesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr484846683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

samot 2012.10.29. 20:10:33

Megint valaki pénzt akar csinàlni abbol,hogy egy gyogyithatatlan betegséget meggyogyit!Ugyanis a tünetmentesség az én fogalmam szerint a gyogyulàst jelenti!
Tisztelt cikkiro!A tudomàny mai àllàsa szerint ez sajnos egy gyogyithatatlan betegség!Egy megoldàs van:meg kell tanulni vele élni!
Miutàn bejàrtam a fél vilàgot,hogy a gyerekemet kigyogyittassam a betegségböl,biztosan àllitom,hogy nem lehet gyogyitani!Az igaz,hogy 2-3honapra ellehet tüntetni,de ne csinàljon senki illuziot ebböl,mert visszajön!Szeretném a tapasztalatomat(ami egy vagyonba)került megosztani az olvasokkal.Minden igérgetés felesleges pénzkidobàs!!

piece 2012.10.30. 10:20:49

Köszönöm a hozzászólást minden vélemény számít.
süti beállítások módosítása