piece 2012.02.20. 16:12

Heti helyzet

Mostanában nem volt bejegyzésem, egyrészt a tavasz közeledtével egyre sűrűsödnek az edzéseim, másrészt azért, mert nem nagyon volt új hírem. Privátban többen kérdeztétek, hogy akkor most elmúlt a pikkelysömöröm, de most tényleg, és tudnék előtte-utána képet mutatni, stb.?

Tényleg elmúlt, és tényleg nem fogok képet mutatni:) Azok a foltok amik novemberben problémát jelentettek, teljes mértékben eltűntek a testemről. Ennek ellenére szinte minden héten van egy-egy új pöttyöm, ami a Psoratinextől napokon belül elmúlik. Mindettől függetlenül én azt mondom - mert nem tudok rá jobb kifejezést - hogy tünetmentes vagyok.

A múlt héten vettem egy 250 g-os Psoratinex krémet (25700 Ft Mór), és ma érkezett meg egy 250ml-es Psoratinex hidratáló olaj (5978 Ft). Ezeket most betettem a hűtőbe vésztartaléknak, és vettem helyettük egy Psorioderm krém 100ml, testápoló 250ml, tusfürdő 250ml családot. Úgy gondolom ezekkel a tünetekkel a Psorioderm is elboldogul a Psoratinexhez képest harmad áron.

Psorioderm krém 100ml 4126 Ft,

Psorioderm testápoló 250 ml 4951 Ft,

Psorioderm tusfürdő 250 ml 4126 Ft. (Mór, Zsálya Patika)
 
Ma estétől a szükséges helyeken ezzel folytatom a kezelést, majd igyekszem beszámolni a fejleményekről. Ha valakinek van már saját tapasztalata akkor írjon nekem, továbbra is érdekelne. 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr34147133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélakirály 2012.02.21. 21:57:52

Részben a blogod hatására kiprobáltam a psoratinexet. Nekem nem olyan súlyos a pikkelysömöröm, cserébe viszont arcon és fejbőrön van. Csak Kb. 2 hete használom, eddig nagyon elégedett vagyok. Pár nap után arcomról szinte teljesen eltűnt, fejbőröm egy kicsit viszket és kicsit korpás.
Múlt héten beteg voltam, amit sosem úszok meg nagy piros foltok nélkül az arcomon, de most csak erősebb viszketés volt az álamon.
Két problémám van csak. Eléggé fénylik tőle az arcom, így kenés után vagy várok, hogy emberek közé menjek vagy csak nagyon vékonyan kenek fel az arcomra.
A másik a szoli és a napfény. Hozzá szoktam már az évek alatt az enyhén barnás árnyalathoz, nem akarok hófehérke lenni. Írtad, hogy megégtél tőle a szoliban. Nem tudod esetleg mennyi ideig nem szabad használni szoli előtt és után? Nyáron meg gondolom kerülnöm kell a napfényt, ha használom a krémet.
Ja, az arcbőrömnek is jót tett. Nem zsírosította el, kellemesebb lett a tapintása.
A blog egyébként nagyon jó. Jól írsz és érdekes olvasni, hogy más hogyan éli ezt meg.

piece 2012.02.22. 19:14:37

Szia bélakirály!

De jó olvasni a soraidat:) Te vagy az első rajtam kívül, aki személyes Psoratinex tapasztalatot oszt meg itt a blogon. Tényleg örülök, ez jó hír.

Jó is, hogy említetted a szoláriumot, már írni akartam ezzel kapcsolatban. Az első szoláriumos próbálkozásom után egy kicsit én is betojtam, hogy mi lesz velem így a nyáron mivel minden nap futni, úszni, bringázni járok a szabadba. Miután január végén hazajöttem külföldről – most már lassan három hete – újra visszamerészkedtem a szoliba. Heti kétszer hat percet vagyok benn, és nincsen égéses panaszom.
Szolizni mindig ugyanoda járok, és amikor lepirultam tutira nem volt csőcsere.
Habár rajta van a használati utasításon, hogy a Psoratinex fényérzékennyé tesz, most így utólag másra is gyanakszom. Mielőtt elkezdtem kezelni a Psoratinex-szel az Advantant, meg az Elosalicot használtam elég régóta. Ezek ugye szteroid alapú kenőcsök, amik a kezelt területen kifehérítik a bőrt. Meg persze el is vékonyítják, de talán most nem ez a fontos. A lényeg, hogy egy este még ezekkel kezeltem, aztán másnap reggeltől meg csak a Psoratinexet használtam. Az ezt követő napon mentem el szoliba, és akkor égtem le. Most úgy gondolom a Psoratinex-szel kapcsolatos fényérzékenység, és a szteroid mellékhatása miatt történhetett az égés, mert azóta semmi problémám a szoláriummal. Persze a leírásban továbbra is ott van, hogy kerülni kell az erős napsugárzást:)

Az arcomon nekem is volt egy elég makacs folt, de az is eltűnt. Remélem többet nem is látom:)

Köszönöm, hogy írtál!

Üdv: Z.

anemone75 2012.03.19. 13:52:20

Sziasztok!Ősszel nekem is kijöttek a foltok.Először azt hittem kiütéses vagyok,a sok krizantémtól,mert allergén.Közölte a doki,hogy ez psömör.eléggé kétségbe estem,miután mindenféléket olvasgattam a neten.Persze kaptam mindenféle kencét,sampont pakolást stb.dermovat alapút a testemre,elosalicot a fejemre is,testemre is.a dermovátos el is tüntette,de 1-2 hét és visszajött.a fejem,csak romlik.Most daivobetet kaotam a testemre,ez jó és xamiolt a fejemre,nem érzékelem a hatást,de lehet nem jól használom,vagy nem eleget,mert mindig hajat kell mosni utána,mert mintha olajos lenne.A holt tengeri fürdősót tanácsolta a doki,az nagyon jó.soliba nem mertem menni...iszok Maria Treben féle Teát amit az egyik fórumról tudtam meg,diétáztam,ami már nem annyira megy,mert már nem tudom mit egyek,és költséges.Az orvosok,nem hisznek a diétában.Ha valaki valamilyen tanácsot tud adni,kérem,írjon,köszi.Már góckutatás is volt,az én kérésemre,persze,nem maguktól,elvileg nincs gond.

piece 2012.03.21. 21:25:44

Első és legfontosabb tanácsom, hogy (soha) ne használj szteroid készítményt, mert csak pillanatnyi sikert lehet vele elérni, hosszú távon viszont nem lehet megoldás. A legfőbb probléma, hogy miután abbahagyod a használatukat sokkal rosszabbra fordul a sömöröd állapota. Szerintem mát elég szteroid mentes kezelési lehetőség létezik. Psoratinex, Psorioderm, (mindkettő működik kipróbáltam) fényterápia (Budapesten, Győrben, Szegeden), vagy legalább szolárium, halterápia, természetgyógyász stb. Hagyd a szteroidokat. Ha már mindenképpen gyógyszer, akkor legyen pl. a Daivonex (nem a Daivobet), az legalább nem szteroid és egy évig használhatod.
Az, hogy sportolsz az jó. Kerüld a sertéshúst, soha ne egyél a teljes teltség érzésig, mert azzal a helyzettel a hasnyálmirigyed nem boldogul.
Mindig legyen kellően hidratált a bőröd. Testápoló helyett használj Johnson baba olajat zuhanyzás után. Mindegy milyen gyógyszert kensz a bőrödre amíg pikkelyes állapotban van. A gyógyszerek felszívódásához hámlasztani kell. Áztasd le, hámlaszd le, utána kezeld kenőcsökkel. Soha nem száradhat ki a kezelt felület. Hámlaszd, kezeld, hidratáld. Minden működő kezelés ezen alapszik. Hámlaszd, kezeld, hidratáld. Ha már nem pikkelyes, akkor kezeld, és hidratáld. Kezeld, és hidratáld. Röviden ennyi.

anemone75 2012.03.27. 11:58:06

Szia!Köszönöm hogy válaszoltál.Igyekszem megfogadni tanácsod,elhagyom a szteroidos cuccokat,ha tehetem.A baj csak az,nagyon sok nekem,de talán nyáron tudok rá spórolni.Nem mintha a többi olcsóbb lenne.Te diétákat kipróbáltál,vagy csak a disznót hagytad el.Már egy ideje azt nem eszem,csak néha kell 1 kis szalonna a dolgokhoz.Most hétvégén,feltekertünk a pilisbe kicsit,fáj mindenem,de leginkább a térdem,meg a csuklóm.Remélem nem emiatt a nyavaja miatt van.Téged valahogy hitelesnek érezlek,nem tudom miért...Lehet mert nem a depi sugároz belőled,meg amit elértél...Most szerencsére nem sok van rajtam,de a fejem,az nagyon durva:-(((A bukó+ izzadás,majd meg őrültem...Leginkább az izgat,mitől jött ki ennyire.Oké,stressz.De az kinek nincs,főleg ha hitele van.De az is már van pár éve.Hétvégén,Velencei tó a cél,legalább a bringa elveszi a figyelmem...Sokan csak sírnak,és leginkább a diétákról beszélnek,ezért érdekel a véleményed,milyen irányba menjek,Te mit próbáltál ki.

anemone75 2012.03.27. 12:04:27

Ja,a fejem most fontos...A hajam hullik mint állat,vagy inkább kitépem a plakkok miatt.Erre szalicil kénes fejbőrpakolót,diprosalikot,most meg xamiolt kaptam,de az durva szteroid,nem szeretném használni.valami tipp?Köszi.Hajni

loholka 2012.04.05. 10:44:10

Véletlenül akadtam e blogra, ahol a Psoratinexről olvastam. Mert természetesen hivatalos helyen /dokik/ ezt nem preferálják. Azt gondolom nem is igazán érdekli őket. Miután a privát mentem el a bőrgyógyihoz és csaknem a gatyámat fizettem / számla nélkül természetesen / az esetenkénti vizitért, rájöttem, hogy a körzeti doki is kitudja írni azokat a krémeket amiket egyébként csak végszükség esetén használtunk, a szteroid tartalma miatt! / pl Elocom, Daivobet , Daivonet, stb/ de így a vizitdíjat legalább megtakarítom. Természetesen közben lázasan olvastam és kísérletezgettem. Nekem és a férjemnek egyszerre jelentkezett a psori, . Nekem csak a könyökömön, neki a fején, a mellén. Az enyém nem volt vészes , de zavart a rövid blúzos időszakokban a vörös folt a könyökömön. A páromnak szerencséje volt, az ő bőrgyógyásza ajánlotta a Keriumot fejmosásra, és ez legalább 3 évig teljesen tünet mentessé tette. Az idén aztán nagyon támadt a psori. A fején teljesen csúnya korpás, hámló és vörös. Nekem változatlanul a könyököm. Az ő fejét rendszeresen zsíros krémmel kentem, hogy enyhítsünk a tüneteken, a Kerium most nem használt. Próbálgattunk sokféle fejmosót majd vissza tértünk a Keriumot és újból használt, de csak párnapig volt tiszta a feje. Ekkor olvastam a a blogot . Nosza rendeltünk Olajat, sampont és krémet.
Nekem a könyökömre a krém szinte azonnal használt, eltűnt a vörösség síma lett a bőr / boldoggá tett az eredmény!/ A páromnak makacsabb a betegsége, de 3 hetes használat után, a melle tünetmentes / a krém nagyon jó /, a feje azonban nehezen mutatott javulást, igaz lassan lehúzódott a vörös gyulladás, de erősen "korpásodott". Ekkor kitaláltuk, hogy a fejét mossa először a psoratinex fejmosó géllel és a keriummal egyszerre egymás után. Nos jelenleg második hete szinte teljesen tünet mentes. Ez boldogság. Hát most itt tartunk. Hála a blognak rá akadtunk egy természetes cuccra ami remélhetőleg hosszabb időre megoldást hoz .

piece 2012.04.05. 15:29:57

Hali!

Örülök a hozzászólásoknak, végre kezd kialakulni valami párbeszéd, és már nem csak magamnak irkálok :) Először is bocsi, hogy a korábbi bejegyzésekre ilyen késéssel válaszolok, de az edzések mellett alig marad időm leülni a gép elé. - persze ezt nem panaszként mondom - Na szóval tök jó, hogy itt vagytok, és főleg hurrá azokra a beszámolókra amik gyógyulásról szólnak. A napokban írt valaki a facebook-ra is, hogy hosszú idő óta tünetmentessé vált a Psoratinextől. Ez nagyon klassz, főleg jó érzés, ha ráadásul az alapján próbálta ki amit itt a blogon olvasott róla. Egyébként nem fogom eltitkolni, hogy volt már EGY olyan is akinek nem reagált a bőre a Psoratinexre, de a mérleg mindenképpen durván a gyógyult esetek felé hajlik.

piece 2012.04.05. 16:34:57

Ha már itt vagyok válaszolnék először anemone75 kérdésére. Kérdezted a diétát, disznóhúst, stb. Én a táplálkozással és életmóddal kapcsolatban nem szívesen emelek ki részegységeket, hanem mindig rendszerben gondolkodom. Sokan vannak a környezetemben akik tudják rólam, hogy amennyire lehet egészségesebben próbálok élni, és rendre előkerülnek olyan kérdések amire sokféleképpen lehet válaszolni. Milyen kérdések ezek.
- Zöld teát iszom az egészséges ugye?
- Szaunázni járok, mert az méregtelenít.
- Elkezdtem egy 12 hetes – akármilyen – kúrát mit gondolsz róla?
- Nem eszem már tojást, mert a koleszterin…
- Vércsoportdiéta meg a többiek.
Az a legnagyobb problémám az egésszel, ha valaki megiszik egy zöldteát, vagy néha elmegy szaunázni, akkor elhiszi magáról, hogy méregtelenít. Mindig azzal a példával szoktam jönni, hogy képzelj el egy víztisztító tablettát amit beledobsz egy pohárba, amibe előtte egy pocsolyából merítettél vizet. Ha kivárod a szükséges időt jó eséllyel van egy pohár iható vized. De ha ezt a poharat egy szennyvíztartályba meríted… Innál belőle a víztisztító tabletta után? Nem hiszem. A müzli, a gyógyteák, a szauna stb. csak nagyon finom dolgok, önmagukban nem fognak méregteleníteni. Ha viszont valaki mozog rendszeresen, mellette mértéktartóan táplálkozik, megfelelő időt szán a pihenésre, kevés alkoholt fogyaszt, és ezek mellé issza a gyógyteákat, szaunázik, masszázsra jár, müzlit eszik stb. akkor ezek a dolgok összeadódnak, és igen innentől már lehet szó méregtelenítésről.
Tehát a válaszom arra kérdésre, hogy eszek-e disznóhúst, akkor azt mondom, ha tehetem akkor nem. Viszont ha elmegyek például egy étterembe, vagy vendégségbe ahol csak az van, akkor jóízűen megeszem. Nem ez a lényeg, vagy nem csak ez a lényeg. Diétázom? Ha az étkezéseim összetevőit nézzük, akkor igen, ha a napi összkalóriát nézzük akkor nem.
Diéta, mert kerülöm a zsíros ételeket, nagyon kevés kenyeret fogyasztok – egy kéten kb. 30dkg-, főleg fehérhúsokat eszek - csirke, pulyka - napi egyszer müzli, minden főétkezés mellé saláta, vagy savanyúság. Alkoholt csak mértékkel, rövidet szökőévenként, egy pohár sört, vagy egy deci vörösbort viszont bármikor szívesen megiszok.
A napi összes kalóriám közel 5000 kalória, ez alapján mondjuk nem diéta amit csinálok.
Én úgy gondolom, nincsen olyan, hogy egészséges életmód, viszont mindig lehet törekedni arra, hogy az ember egészségesebben éljen.
Nem akarok téríteni úgy gondolom mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mit hajlandó megtenni a jó közérzetért, viszont magam részéről nem látok más utat, mint az egészségesebb életmódra való törekvést.

piece 2012.04.05. 16:48:17

Loholka. A hajas fejbőrre esetleg próbáljátok ki a Psoriodermet abból van sampon és tusfürdő is. A fejbőrrel kapcsolatban kérdezett anemone75 is, de nehéz lenne okosat mondani, mert én borotválom a fejem, tehát könnyebb helyzetben vagyok. Egyébként már közel két hónapja a Psoriodermet használom és azt tapasztalom, hogy a néha előbújó pöttyökkel már ez is elboldogul. - Psoratinexhez képest harmad áron - Egyébként ez egyben tanácsom is lenne hacsak nem milliomos valaki, hogy ha már letisztult a Psoratinextől a fenntartó kezelés csinálja Psoriodermmel, mert jóval olcsóbb, és működik.

Ha valaki a facebookon jár nyomjon egy like-ot az oldalon:) Mindenkinek szép napot!

loholka 2012.04.06. 09:28:01

@piece: Üdv. kifogom próbálni a javaslatodat, mert a gyógyszertárban cirka 5-6000 Ft körül van a psoratinex krém, de az csak 50 mg-s. persze a gélből és az olajból egy -egy flakon sokáig elég. Ami egyedül zavaró a krémben /psoratinex, / az a szaga /vagy illata, ami az első használatkor nagyon zavart, de nyilván megszoktuk , csak azt nem tudom megítélni a fentiekből következően, hogy ha a megállunk valaki mellett az érzi e ezt a szagot, és ha igen /gondolom igen/ akkor vajon mit gondol rólunk. Tudom hülyeség, el is hessegetem magamtól ezt a gondolatot,de hát ez mégsem egy parfüm illat. Ami viszont igazán érdekel, ha elmúlnak a vörös foltok és a férjem feje bőre sem vörös és csak néhány helyen van korpás / még nem plakk/ folt akkor is kenjem a könyököm, és az egész fejét? Be vallom nem merem elhagyni félek vissza áll a csúnya állapot. Mi egyébként mindketten szedünk béta blokkolót / vérnyomás csökkentőt/ ami ugye provokálja a psori megjelenését. Innen kezdve viszont eldönthetjük psori vagy magas vérnyomás / ami csak ezzel a tipusú gyógyszerrel állt be./ Na ez a 22-s csapdája.
Üdv.

piece 2012.04.08. 09:57:03

A Psoratinex-nél először én is éreztem valamiféle kátrányos szagot, de aztán ez az illat összekötődött egy megnyugtató érzéssel, hogy gyógyulok. Most már kifejezetten szeretem:) Szerintem ha használ akkor a tünetmentességig nem érdemes váltani, majd utána elgondolkodhattok, hogy melyik megoldás mellett érdemes maradni. Bennem is volt egy kis félelem attól, ha váltok akkor a másik szer majd nem használ, de szerintem a Psorioderm is működik.

anemone75 2012.04.12. 11:01:13

Sziasztok!Örülök,hogy vannak pozitív tapasztalatok.Ez a Kerium vényköteles?Gyógyszertárban kapható?Az a szemétség,hogy a hatásos cuccok,nem támogatottak,még az egészségpénztár sem fogadja el általában.Piece,örülök amit írtál,mert koplalni nem igazán tudok.Szerintem,elég változatosan eszem,de nem igazán diétásan.A főtt kaja nagyon fontos nekem.Ha bringa,akkor viszont szendvics,de igyekszem rozsos,vagy ilyesmi kenyeret enni.Amikor bepánikoltam,mert az egész testem pöttyös volt,mindenfélét olvastam,így már ott tartottam,semmit nem ettem,csak káposztát sütőtököt,ananászt,meg esetleg főzelékeket,de még hüvelyeset sem.Az tény hogy rohamosabban javultam,le is dobtam pár kgot.De a kolléganőm vega,otthon van ezekben a dolgokban,ő is azt mondta,ez hülyeség.ennyi mindent nem lehet megvonni.Sajnos masszázsra,meg szaunázni nincs pénzem,de most nyáron megpróbálok összegyűjteni a psoritanexre.Ha egyenként venném meg a termékeket,melyikkel kezdjem?Jobbulást mindenkinek!Ja,nálunk a fiúk a balatoni versenyen indulnak...

anemone75 2012.04.12. 11:09:25

Egyébként én is zőld teát iszom,de át tértem a vörös teára a házidoki tanácsára,neki is van psorija,állítja.mert immunerősítő,és még finomabb is.Ő a legfontosabbnak a tartósítószer mentes kajákat mondta,felejtsem el a margarint,na ez elég nehéz.

piece 2012.04.12. 23:52:59

Én is úgy gondolom, hogy a durva megvonás nem vezet jóra. Az életmódon mindig szép apró lépésekben kell változtatni. Az tök jó, hogy mozogsz nagyon fontosnak tartom, sokat segít lélekben is. A masszázsra van egy tök jó megoldás fillérekből meg lehet csinálni, és szenzációsan eredményes, majd belinkelek róla néhány dolgot.Én a Psoratinexet mindenképpen úgy ajánlom, hogy legalább a krémet, meg a hidratálót érdemes együtt használni. A Psoriodermmel szerintem ugyanez a helyzet. A Balatonman-re gondolsz? Én is nézegettem, de félek az első éves szervezéstől. Nagyatádban számomra megnyugtató, hogy már legalább 20 éve csinálják. Annyi pénzem, energiám van benne, hogy nem szívesen kockáztatok.

anemone75 2012.04.16. 11:34:45

Szia!Köszi a tanácsot:-)))

anemone75 2012.04.22. 12:20:18

Hali.Igen a balatonmanre gondoltam.A fiúk is félnek tőle de másik együtt lesz a 24 ó-ás brnga versennyel.MEGVETTEM A PSORATINEXET, haleluja.De csak ezt tudtam egyenlőre 9000 ért megkaptam az 50g-ot.Hol a túróban adják 5-600ért?Amúgy nekem még tetszik is az illata.Olyan furcsa az állaga,mintha tömörített olaj lenne.Nekem 2napja kenem,most mintha elkezdett volna hámlani a piros folt.Ez normális?REMÉLEM!!!Amúgy én csak gyógyszertári fürdőkenőcsöt és testápolót használok,amióta ez a nyavaja van,nem tudom ez is elég e a tisztításhoz,és a hidratáláshoz?!ja,most kaptam Anyámtól 1 Vero Vita terméket,ennek a tisztítójával is kenegettem,holt tengeri só van benne,meg van 1 krémje is,kifejezetten erre,előtte ezzel kentem.Leálltam a mérgekkel!Ha hallottatok erről,írjatok.Én megígérem,beszámolok a psoratinexről.És remélhető javulásomról!Ja,megvettem a psoriodermet is.Rohadtul viszkettem tőle másnap,és mintha még jobban korpás lettem volna.Érdemes lenne esetleg a salicil kénes fejbőrpakolót használni mellé,ami leszedi,vagy ne kenegessem össze vissza,csak sampon.Ez a psoratinex gél olyan mint valami tusfürdő,vagy sampon?Bocs,kicsit hosszú voltam...de most izgalomban vagyok.....

piece 2012.04.23. 23:47:52

Szia, a Psoratinexet nem nagyon láttam olcsóbban. A psorashop.hu-n van talán elég jó áron ott 7900Ft, plusz a postaköltség, úgyhogy nem vetted drágán. A psoratinex illata engem is az olajra emlékeztet, valszeg a kátrány tartalma miatt. A Psoriodermnél én is érzek viszketést, de inkább csak borotválkozás, szőrtelenítés után. Talán a szalicilsav tartalma miatt? Ezt nem tudom.. Nyugodtan írj hosszabbat ezért vagyunk itt:) Remélem használni fog valamelyik.

Én hidratálásra ezt ajánlom, csak ne a krémezés előtt használd közvetlen, mert nem szívódik tőle fel rendesen. Johnson baby oil gél:

www.gyogyhironline.hu/webshop/termekek/baba-mama/baba-mama-testapolas/t:5841/johnsons-baby-kamillas-olaj-zsele-200-ml

anemone75 2012.04.26. 09:32:16

Szia!Na jó hogy ezt írtad,ugyanis pont fordítva csináltam:-)))Attól tartottam,úgy leszedem a krémet,ha utána hidratálom.Már 5 napja kenegetem,nos eddig csak vörös foltjaim voltak,most viszont hámlik,vagy plakkos,vagy mi.Remélem ez jó.Viszont sajna mintha most több lenne,de ez lehet azért van,mert abbahagytam a szteroidot.Én szeretem az illatát.Ja és most rossz voltam.zsíros kenyeret ettem,hagymával a barátnőmmel,ja és még palacsinta is...Egyébként olyan a bőröm,mintha leégtem volna ég húzódik.Az bébiolajat tegnap kezdtem használni,eddig csak gyantázásnál kentem,de most még szőrteleníteni sem merem a lábam,olyan vagyok már mint jeti.persze ez neked nem gond,de nekem ciki.Szerinted intim testrészre lehet kenni?Időnként ott is kijön.fenékhajlatban is:-(((Ez a legrosszabb.

piece 2012.04.28. 20:03:36

A bőr húzódást én is tapasztaltam az első néhány napban a kezelés megkezdésénél. A szteroidoknak van egy lecsengése, miután leállsz róla felerősödnek a tünetek akár hetekre is. Inkább úgy mondom jó esetben csak hetekre... Az intim testrészen történő alkalmazáshoz nem nagyon merek hozzászólni. Próbálkozok most egy helyen hátha sikerül egy szakértőt bevonni a hasonló kérdések megválaszolására. Én csak borotvával szőrtelenítek, de érdekes módon azt tapasztalom, hogy az azt követő egy-két napban vékonyodnak a foltok. Gyantát nem próbáltam:)

piece 2012.05.04. 18:55:44

Hali!

Eddig nem tudtam nyilatkozni intim területen való alkalmazásról, újabb információ birtokában viszont már tudok. Intim terület nyálkahártyájára nem szabad kenni!

anemone75 2012.05.16. 10:25:08

Sziasztok!Sajnálom,hogy senki nem ír,pedig jó lenne....Nos,majdnem 1 hónapja,használom,csak a krémet.Az alkaromról mondhatom,hogy elmúlt,de rettenetesen szárad.A lábamról is múlik,van 1 pár pötty,de olyan,mintha a szőrtüsző gyulladt volna be.A fülemből,nem akar,és a mell alatt is van 3 köröm nagyságnyi folt ami nem igazán változik,behámosodik,lejön,vörös,aztán ugyanez.Lehet mert itt szellőzik a legkevésbé a bőr.Hidegben dolgozom,így több rétegű az öltözködésem,plusz melltartó,ami még lehet dörzsöli is.De bizakodó vagyok.Lassan elfogy,és nem lesz pénzem másikra,muszáj elmúlnia,de remélem nem jön vissza...Mondtam a dokinak mit használok,csak pislogott,de érdeklődő volt,mintha nem is tudott volna róla,csak az előzőt ismerte.A fejem miatt mentem,nem látok látványos javulást a psoriodermtől...erre felírt valami advantan emulsiót,ez is szteroidos,nem akarom kiváltani...nem volt időm mostanában sem a sportra,sem a z egészséges táplálkozásra,több napig 14-15 órákat melóztam,és nahéz is visszaállni,de nem rosszabbodott az állapotom,legalább is nem drasztikus szerencsére.

krisz329 2012.06.21. 21:29:39

Sziasztok!
kb 10éve van pikkelysömöröm. Egyszer sikerült 1évre tünetmentes lenni a Dermovate kenőcstől.Aztán amikor a kisfiamat vártam, és a szoptatás alatt sem használhattam, újra elő jött. Még durvábban mint előtte...:( Pár hónapja már nem szoptatok, ezért újra nekiláttam Dermovateval kenegetni+ halolaj kapszula+ szolárium+ holt tengeri só, de semmi javulás! Aztán a neten keresgélve rátaláltam a blogodra. Be is mentem a gyógyszertárba megrendeltem psoratinex szettet. Hétfő óta használom, és már most látok javulást. Nem akarom elkiabálni, de nagyon örülök :) Mind 2könyökömön van kb 3centis, a térdeimen 5centis foltok. Meg az 1ik vádlimon is pár apróbb. Sokkal "laposabbnak" látszik már pár nap után is. A könyökömön pedig jóval halványabb, ott már alig van vmi! Viszont ezt az égő érzést én is tapasztaltam. És miután bekenem nagyon be is pirosodik a bőröm. De akkor ezek szerint ez normális? Jah, és a szoli meg a napozás is gond, főleg nyáron elég nehéz elkerülni, h ne érje a nap. Meg én se szeretnék hófehérke lenni. A lemosót használom reggel, aztán a krém. Este pedig megint krémezem, de az olajozásra napközben nem igen van időm. Szerintetek gond ha azt nem mindig használom? Majd még írok, h hogyan alakulnak a dolgok!

piece 2012.06.22. 09:59:10

Szia! Örömmel olvasom, hogy javulgatsz. Szerintem, ha néha kimarad az olaj nem olyan nagy probléma, de azért próbáld meg minél gyakrabban használni. Amikor elkezdtem használni a Psoratinexet akkor kb. 6 hétig betartottam mindent. (napi 2x krém, 2x hidratáló, tisztálkodásnál a lemosó) Ezalatt szinte minden foltom eltűnt, csak a makacsabb könyök és térd felületen maradt néhány elvékonyodott pötty. Kimentem külföldre 4 hétre dolgozni, és nem volt időm rendszeresen a hidratálóra. Arra a négy hétre megtorpant a javulás. Nem romlott, de nem is javult az állapotom. Hazajöttem és újra elkezdtem használni a hidratálót is, és teljesen tünetmentes lettem. Persze ez csak személyes tapasztalat.

krisz329 2012.06.28. 12:41:12

@piece:Köszi a választ! Még 1kérdésem lenne: Mennyi idő után kezdted észrevenni, h használ? Mert most a kezdeti javulás után nem, h jobb lenne, inkább mintha romlana a helyzet. A könyökömre visszatért, gondolom, mert kevesebb napsütés érte mostanában.+ az alkaromon, combomon is lettek újabb apróbb pöttyök. A meglévők pedig ez alatt a 1,5hét alatt nem sokat javultak...:( Remélem nem abba a 20% tartozom, akiknek ez a krém sem használ! Vagy még legyek türelmes? Jah, és az olajat is használtam.

piece 2012.06.28. 18:48:49

Én valamikor hét elején kezdtem el használni, és még azon a héten pénteken már mondtam a gyógyszertárban, hogy tünetmentes leszek. Három négy nap alatt gyökeres változásnak indult, és ez az ütem tartott tulajdonképpen a tünetmentességig. Egyet viszont hozzá kell tennem, hogy ez velem történt, másnak lehet, hogy több idő kell. Eddig egy ember írta vissza több hét használat után, hogy semmit nem változott neki. Fontos, hogy pozitívan állj hozzá, mert anélkül semmi nem működik. Szurkolok, és írj, hogy mi a helyzet.

krisz329 2012.07.01. 22:02:16

@piece: Sajnos a pozitív hozzáállás már abszolút nem megy!!!2hete használom, de egyre rosszabb!A vádlimon lévő apróbb pöttyökből egy nagy egybefüggő vörös folt lett!A többi helyen sincs változás! Még van a krémből, de asszem nem fogom tovább kenni.25ezer puff ki az ablakon....
A mai napom totál depressziósan telt. Kint 40fok, mindenkin szoknya, rövid naci. Én meg 25 létemre nem tudom, h takargassam a lábaimat, max 3/4es nadrág!:(((
Jövő 7en irány a bőrgyógyász! Majd ír vmi "jó" kis szteroidos krémet! Aztán vagy bejön, vagy nem!
Bocs az önsajnálatért! Irigyellek nagyon, h neked tünetmentes!

piece 2012.07.02. 06:43:03

Szia! Van egy társunk akinek abszolút nem használt a Psopratinex, de aztán egy másik módszerrel tünetmentes lett. Pár hete kértem, hogy írja le mit hogyan csinált, de eddig nem érkezett válasz.

krisz329 2012.07.03. 07:24:01

Szia! Azt nagyon megköszönném!Bármilyen tipp jól jön!
Ma reggel úgy ébredtem, mintha megint jobb lenne. De lehet, h csak a sok napozás hatására. Mostanában sokat járunk strandra. Én szívem szerint fent kuksolnék a 32fokos lakásban, de hát a gyerekemet nem büntethetem az én "nyomorom" miatt! Már csak azon rettegek mikor zavarnak ki a pancsolóból, mert azt hiszik vmi fertőző börbeteg vok...:(

anemone75 2012.07.10. 18:15:22

Sziasztok!Rég nem írtam...Dehát itt a nyár,bőröm gyönyörűűűűűű.könyököm max kicsit száraz.Krisz,ne add fel és fogadd meg barátunk tanácsát,ne használj szteroidot,mert csak hirtelen gyógyít,aztán belobban.én is ezt tapasztaltam.Ja én nem használtam,csak a psoratinex kenőcsöt,és tünetmentes lettem.néha 1-2 "szúnyogcsípés",de elmúlik.A fenékhajlaton,viszont kijön,amivel nem igazán tudok mit kezdeni,mivelott elvileg nem kenhetem,és nem szellőzik.A fejbőröm se javul,de ezek nem látszanak,úgyhogy letojom....Azért kezelem,csak nem depizek miatta.Ne add fel a kezelést,nekem is nagyobb száraz folt lett először,de eltűnt nyom nélkül.És diéta!Piece Drukkolok neked Nagyatádra.A balatonman rakás szar volt,végig sem csinálta a barátunk.Puszi...

piece 2012.07.10. 19:53:00

Igeeen :) Örülök, hogy használ a krém. Mindenkit megpróbálok nyugtatni amikor először azt írja, hogy nem lát változást. Májusban még neked sem volt valami jó a tapasztalatod, és most már gyógyulgatsz. Ez tök jó. A Balatonman-t sajnálom, nem szeretnék ilyen tapasztalattal gazdagodni. Én csak mostanában néztem, hogy a bringapályán mekkora szintkülönbség volt. A francnak se lenne 180 kilométeren még emelkedőn is tekerni. Nagyatád a király :)Köszi a szurkolást, meg azt, hogy írtál, és remélem folytatódik a gyógyulás!

krisz329 2012.07.10. 20:39:26

@anemone75: Szia!
Nagyon köszi a biztatást!:)
3napra hagytam abba (visszatértem a dermovatéhoz),aztán facen kiírta vki, h neki szinte az egész testéről tüntette el a psoratinex a p.sömört!Nah akkor bedühödtem, h nem lehet igaz, h csak nekem nem használ!!!Most újra kezdtem. A kenőcsből rendelnem kellett már, mert elfogyott. A vádlim szebb, de most már tényleg nem fogom elszólni!:)
A diétáról annyit, h 102 kilóval mentem szülni, 1éves a fiam és most 70vagyok.
Fehér lisztes, cukros dolgok kizárva. De pl. husikból minden jöhet.
Nekem a fejbőrömön a Nizoral sampon eltünteti. Fél évente kijön, mire elfogy a sampon már el is múlik.
Jó hosszú tünetmentességet kívánok Neked is!!!

anemone75 2012.07.11. 12:45:03

@krisz329: Szia!Nem tudom mennyire kutakodtál...De sertéshúst abszolút nem szabad enni!Ahogy itthon mondják,a pisilős állatokat ki kell zárni!Amúgy gratulálok a babához és a fogyáshoz is!Nahát én már mindenféle sampont használtam,nem igazán tüntette el.A krémet nagyon vékonyan kell kenni,nem látszik,de odakerült az...én hűtőbe tettem,ne legyen olyan lágy.Ja és csak gyógyszertári babafürdetővel és testápolóval kentem magam,a bőrdoki kiírja,de amúgy sem húzós.A kávézás sem használ,mondjuk ahogy elmúltak a foltok fisszajött a kávé,majdnem bealudtam nélküle.és megpróbáltam gluténmentesen enni...A disznó tényleg durva,most is ettem a vasutas napon,mert csak az volt,és lett 1-2 pöttyöm,a többi elhagyása lehet túlzás.minden jót.

anemone75 2012.07.11. 12:51:02

@piece: Ráhibáztál,pont a szintkülönbség volt az ok,pedig a srác,hegyi bringás volt eredetileg,de dem olyan keróval készült.De nem bánkódik,csak akkor hergelte fel magát,így az orvosok nem tanácsolták a folytatást.még egyszer kitartást,erőt!Ja és beszámolót követelek:-)))

krisz329 2012.07.11. 20:38:38

@anemone75:A diétárol azt olvastam legutóbb, h hatástalan. De annyira ebbe még nem ástam bele magam. Ha tudnál esetleg belinkelni egy oldalt, ahol ezt leírják, h mit lehet és mit nem, hálás lennék érte!
A kv-ról nem tudom, h tudnék leszokni. Napi 6, ez tart életben! :D
A koffeinmentes jó lehet helyette?
Köszi!

piece 2012.07.12. 19:24:09

@krisz329:

A diétával kapcsolatban sok mindent mondanak, szerintem ez is olyan dolog, hogy egyéne válogatja. Én közel 10 éve figyelek arra, hogy szinte kizárólag csak fehér húsokat eszek, zöldségeket, salátákat, stb, de ez komoly változást nálam(!) nem okozott. Viszont mondják, hogy a hirtelen elvonások, nagy változtatások is ronthatnak a tüneteken. Mondjuk ilyent nem tapasztaltam... Szóval ebben is igaz, hogy csak módjával, fokozatosan van értelme.
Ami fontos, és biztos, hogy működik is, valahol találtam egy klassz leírást, hogy miért nem szabad ilyen problémával a teljes teltség érzéséig enni. Megpróbálom majd megkeresni, mert nagyon jó le volt vezetve. Én sportolok, így szinte mindig éhes vagyok, és a tavalyi év végéig én ahányszor egy nap ettem annyiszor tömtem teljesen tele magam. Most egy fél éve figyelek erre is, és talán ez is közrejátszik abban, hogy eltűntek a tüneteim. Szóval sok út vezet a nirvánába :)

anemone75 2012.07.12. 21:42:53

Szia!Már nem tudom milyen oldalon olvastam,De Maria Treben-nél is és 1 másik srác oldalán is aki ez után ment,leírja mit lehet,majd ha lesz időm megkeresem.Nem mindent lehet betartani,az biztos.De próba,cseresznye.Mindenesetre,ha az ember nem hisz benne,semmi nem használ.Lehet csak agyban dől el minden.Egyébként 1000 félét írogatnak,mindenhol.Pl:ne legyél ideges.Könnyű mondani,hiszen maga a betegség is idegesítő.Azt vettem észre,minél jobban rástresszeltem a dologra,annál rosszabb lett.Az nem árt ha egészségesen próbálunk élni,és az is megnyugtatott hogy mindent kivizsgáltattam magamon,és rendben vagyok.Ja és nem igazán érdemes más psori oldalakon letáborozni,mert csak csomó önsajnálkozó ember van.Persze aki csak most tudta meg,érthető,én is bepánikoltam.Mindent tudni akartam,mert a doki,csak kencéket ír.

anemone75 2012.07.12. 21:44:34

@krisz329: Ja,fekete tea,zöld tea,kávé íznek cikoria,maláta esetleg.

krisz329 2012.07.12. 21:44:44

@piece:Nekem van egy PCOS nevű,anyagcsere zavart okozó betegségem.Ez a hormonháztartást is eléggé felborítja (és egyébként vezető ok a meddőségben, mivel a petefészek körül apró ciszták termelődnek). Ez miatt én nagyon hajlamos vagyok, főleg a has tájékon a hízásra. Én úgy gondolom, h ez nagyban összefügg nálam a p.sömörrel. Mielőtt 1évre tünetmentes lettem 8kilóval voltam kevesebb, mint jelenleg. És a cisztáim is felszívódtak. Ennél a betegségnél nagyon ajánlott a diéta és persze a mozgás. Szóval tuti van összefüggés az étrend, és a p.sömör között. Főleg az én esetemben. Csak ezekben a nagyon szigorú "ezt ne edd, azt edd" dolgokban nem hiszek. Próbálok egészségesen táplálkozni. Kerülöm, vagy csak a "jó" szénhidrátokat eszem. De pl fehérjére, zsírokra sztem szüksége van a szervezetnek.Amiket eddig olvastam psömör diéta sok olyan dolgot kizár aminek nem látom értelmét...! A kv viszont biztos nem tesz jót, összeszedem magam és leszokok!
Még min5-10kiló választ el a boldogságtól fogyás terén!:) Majd ha sikerült meglátjuk mit javít a bőrömön.
És persze kenem magam továbbra is, és reménykedem, h én is megtalálom azt az utat!:))

krisz329 2012.07.12. 22:00:27

@anemone75: Szia!
Egyetértek veled! Biztos, h nagyban fejben is dől el a dolog. 1ik ráérősebb napomon végig olvastam a blogot, és a negatív-pozitív spirál, amiről piece ír, nagyon találó!Meg is mosolyogtam, mert abszolút magamra ismertem benne!
Asszem én most egy ilyen negatívba kerültem bele.
Fórumokat kerülöm én is....! Én itt sajnáltatom magam :D

anemone75 2012.07.17. 11:40:42

@krisz329: szia!Tudom milyen az a betegség,a tanulólányunknak is van,meghízott vagy 30kgot.Mindig vitázok is vele,mert előadja magát diétázik,de nem megy neki,hülye a dietetikusa,mert halat akar vele etetni,ő meg nem szereti...stb.aztán átmegy a boltba,és vesz 1 halom péksütit,és megmagyarázza nekem,hogy este 6ig mindent ehet.Gondoltam segítek neki,de ilyen hozzáállással,minek...Sajna a reggeli kávéról én sem nagyon tudok leszokni,egy csomó mindenhez nincs kitartásom,de legalább nem hantázok....most pl.nagyon rossz kislány vagyok,lángos,gyros,torta stb.dehát szülinapok vannak,és itt a barátnőm is Ungvárról nálam,úgyhogy halmozzuk az élvezeteket...majd azért számolj be a javulásról,és ha tudsz tájékoztass a másik betegséged gyógyulásáról.

krisz329 2012.07.17. 21:31:47

@anemone75: Szegény csak saját magát csapja be!! Majd ha oda kerül, h szeretne gyereket és nem lehet, talán észbe kap....!
Egyébként lehet ismeri, de a merckformin xr gyógyszert endokrinológus felírja PCOS-re, és az fogyaszt is.
Engem is szíven ütött amikor a nődokim közölte nem biztos, h valaha csak úgy simán teherbe tudok esni.
Mondjuk én se diétától fogytam akkor, hanem voltak magánéleti gondok. Kv, cigi egész nap, nuku kaja...pikk-pakk lement 10kiló.
De utána beállt a ciklusom is+ a p.sömöröm is elmúlt. Pedig ez aztán közel sem volt egészséges.
Aztán megismertem párom, megnyugodtam. Az a tizes hamar vissza is kúszott, aztán a terhesség alatt +30.
Pár hete én is elengedtem magam. Napközben nem érek rá enni, meg nem is kívánom. Aztán este ha ágyban a gyerkőc, leülök a gép elé és közben befalok mindent amit találok!:( Már edzeni se voltam 2 hete!:(
Pedig az a 10es jó lenne, ha eltűnne rólam!
2hete kenem újra a bőrömet(tehát eddig össz.4hete), és a nagyobb részeken térd, könyök semmi javulás.A kisebb foltok van h napokra elhalványulnak, v el is tűnnek, de aztán megint előjön.
Fogalmam sincs miért??? Semmivel nem tudom összefüggésbe hozni!
A térdemen mondjuk nem csodálom, h nem javul.Kisfiam kedvenc játéka, h négykézláb kergetőzünk a lakásban...:s

anemone75 2012.07.20. 11:03:06

@krisz329: Szia!Vicces,látom magam előtt:-))Tanítsd meg a békaugrásra,vagy a rákra,hátha megtetszik neki:-))Nekem sem múlt el,1-2 folt makacson ragaszkodott hozzám...a sípcsont,a könyökömön most is van kicsi,a mell alatt is 1 borsónyi,de 1szer csak eltűntek.biztos segített a nap is.A kávé,cigi mennyiséget,legalább mérsékelni kéne.nézesd meg a fogaidat,a legtöbb baj okozója.Máj,epe,állítólag bélrendszer,nekem mondjuk azt pont nem nézték.Gyulladáscsökkentő ételek:hal,len,tökmag,brokkoli,káposztafélék,spenot,mángold,ananász,citrusfélék,áfonya,ribizli,szeder,málna,sütőtök,répa,hagyma.ezeket,próbáld sokat enni.Most nyáron erre legalább van lehetőség.1 hónap alatt,nekem sem múlt el...türelem!

loholka 2012.07.21. 09:58:48

Hali!
Áprlisban írtam először a psoratinexes tapasztalataimról. Nekem azóta sincs semmi tünetem, csak a könyökömön a bőr színe olyan lett mintha folyton koszos lenne, de úgy döntöttem inkább ez mint a vörös bőr. A férjem volt a problémásáabb a feje azóta szinte teljesen letisztult a krém, és a sampon, valamint a kerium samponegyüttes használatával. Időnkét kell kenni a krémmel a néhány vörös foltot. A melle tünet mentes, de a derekával ahol van 2 db olyan 20 Ft nagyságú folt nem tudunk teljesen dülőre jutni. Valamit hat, de nem az igazi hiába napoztatja. Hát itt tartunk de már ez is remek eredmény. Van valakinek tapasztalata a biológiai gyógymódról?

krisz329 2012.07.24. 21:25:40

@anemone75: A fog dologban lehet valami. Egyik felső fogam fáj, sztem lyukas is. Már be is jelentkeztem fogdokihoz.
Én azt hiszem a psoratinexet most már tényleg abba hagyom. 4héten keresztül használtam, legalább egy kis javulásnak kellene lenni, de nálam semmi se történt!!!
Már kivégeztem a második 50g-os krémet is. Sok az apró folt rajtam, azért fogy annyi.
Nem igazán visz rá a lélek, h újabb 9000.-os krémet vásároljak, ami nem is használ!Mert ha legalább 1ici-picit jobb lenne tőle...
Igaz sehol nem lehet róla tapasztalatokat találni a neten, de akik eddig ideírtak azok közül csak nekem nem használt.Ez azért elég elkeserítő!!!:(((

piece 2012.07.25. 08:42:15

Ne csüggedj, valamit kitalálunk :) Van egy ismerősöm akinek nem használt a Psoratinex, viszont egy másik módszertől tünetmentes lett. Kértem, hogy írja le bővebben, de azóta még nem válaszolt. Tehát a levél részlet:
"... a rozmaring és a levendula csodákra képes. Vettem a patikába ilyen olajat (1500FT)és napi kétszer kentem magam és kiegészítésként programozott vizet ittam. Jelenleg 2 apró halvány foltom van..."

piece 2012.07.25. 08:42:57

@loholka: Örülök a gyógyulásnak jó olvasni :)

krisz329 2012.08.02. 12:43:34

@piece: Szia!
Várom!:)
Tudom, h szteroid ellenesek vagytok, de vmit ami tutira használ(még ha esetleg sok mellékhatással is bír)gyógyszer v. kenőcs nem tudnátok ajánlani, h legalább még a hátralévő pár hétben, amíg tart a nyár ne kelljen takargatni magam!?
Aztán télen mehet a kisérletezés a természetesebb cucokkal!
Egyébként amióta abbahagytam a psoratiexet sokkal szebb a bőröm. Nem virít vörösen, és az apróbb pöttyök a combomról nyom nélkül eltűntek.
Ez azért elég érdekes, nem?
Az ember azért többet várna egy ilyen drága kencétől!!! Legalább egy kis javulást! De az, h még rosszabb lesz tőle...hát erre nem számítottam!!!
Persze az itt olvasható tapasztalatok alapján jó arányban segít. Viszont ahhoz, h valaki kísérletezzen vele, h vagy bejön vagy nem kicsit drága mulatság! Ennyi erővel kenhetnék magamra bármilyen gyógynövényes kencét, mert lehet nekem pont az használ!
Nem akarok senkit lebeszélni róla, de jól fontolja meg mindenki ér e neki ennyit h kipróbálja!?
Jah, és előre is köszi ha van bármilyen jó tippetek!

piece 2012.08.03. 14:44:14

Szia szteroidos kenőcsökre nem tudok mondani semmit, az biztos viszont, hogy az orvos az tud majd :) Elosalicot ne használj, mert sok levelezőpartnerem azután került súlyos állapotba.
Nem nagyon csípik a dokik, ha valaki tanácsokat akar osztogatni neki, de akkor kérj tőle Daivonex-et, az nem szteroid, viszont sok embernek segít. Ez sem olcsó.
Nekem meggyőződésem, hogy a Psoratinex nem csak a kezelés tartama alatt segít. Fél éve vagyok tünetmentes, ha régebben valamitől tünetmentes lettem ennyi idő alatt vissza szokott már jönni.
Az, hogy abbahagytad és javul a bőröd, az akár még lehet a Psoratinex hatása is. Persze lehet, hogy tévedek...

krisz329 2012.08.03. 21:41:44

@piece: Gondoltam hátha vmivel többet tudtok róluk. A házidokimmal felírattam volna. Nálunk a kórházban dolgozó bőrgyógyász no komment kategória. Van 1 magán akit dicsérnek, de neki olyan lehetetlen a rendelési ideje... Párom heti 1 nap szabad, segítségem 0! Szülők távol, nincs kire hagyni a gyerkőcöt. De majd azért megoldom valahogy! Folyt. köv. a másik blog bejegyzésnél...:)

piece 2012.08.04. 07:18:17

Ha már orvos, akkor mindenképpen magán. Próbaképpen elmentem tavaly TB rendelésre. A kezembe nyomot egy darab Elosalic kenőcs receptet, és az mondta majd menjek hozzá vissza ha valami változást veszek észre. Kérdeztem, hogy ez szteroid? Kerek szemekkel rám néz, hát persze... Azóta nem találkoztunk...

Elmentem magánrendelésre ahova korábban jártam. Ádám György, Székesfehérvár.
Ő is Felírta az Elosalicot, meg még egy féltucat kiegészítő dolgot. Kis foltra ezt, nagy foltra azt, hámlasztót bőrnyugtatót, meg adott konkrétan fél reklámszatyor Psorioderm termékpróbát. Az az orvos aki pikkelyesen hámló sömörre nem ír hámlasztót az szándékosan nem akar segíteni.

A kedves TB-s doktornőt (Mór) egy dolog érdekelte csak, és az ezzel kapcsolatos kérdését fel is tette mindjárt. Ki volt korábban a kezelőorvosa? (Kimondatlanul ez annyit jelent, hogy miért nem hozzá mentem most is...)
Közben eszembe jutott, hogy mentem hozzá még egyszer. Felírta megint az Elosalicot, hogy jó gyógyszer ez, csak kenjem vele magam :) Kidobtam a receptet a p...a.

A magándoki 7000 Ft/vizsgálat. Ha visszahív kontrollra már 14000-nél jár az ember. Szinte kizárt, hogy harmadszor nem kelljen visszamenni hozzá. 21000 Ft. Szóval ez sem olcsó, viszont egy biztos, a magánrendeléseken legalább érzem, hogy foglalkoznak velem. 2005-ben itt Móron a Dr. Kovács János két alkalommal adott egy tubus 4000 Ft értékű Daivonex kenőcsöt, mellette akkor 3500 Ft-ot fizettem a kontroll vizsgálatokért. Azt hiszem erről elmondhatjuk, hogy korrekt.

piece 2012.08.04. 07:22:11

Krisz próbáld ki a Daivonexet. Én attól is majdnem tünetmentes állapotba kerültem, viszont valami ellátási problémák voltak vele. Tegnap a buszon beszélgettem egy ismerősömmel, aki most is azt használja úgyhogy egy próbát megér.

anemone75 2012.10.01. 11:21:25

@loholka: Szia!Ti a psoratinex krémet is kentétek a párod fejére?Mondju a hajas fejbőrömre nehéz:-))))Ha tudsz még tanácsot írj.A psoratinex gél nem igazán használ,nem látok javulást...Érdekes,pedig a krém jó volt.

loholka 2012.10.01. 11:47:02

Szia Anemone!

Igen a psoratinex krémet a fejre is kentem a férjemnek,eleinte fejmosás után a második naptól naponta. Nem mondom kicsit macerás, de így tünet mentes a feje. Fejet 2* mos egy héten a fentebb leírt módon a psoris és keriumos fejmosókkal, ha néha van valami kis pötty a fején azt nagyon vékonyan lekenem, a melle is tiszta . Én azóta egyáltalán nem használok semmit a könyökömre és tünet mentes vagyok./április óta/ Sok sikert!!

anemone75 2012.10.03. 12:31:18

@loholka: köszi,megpróbálom,bár krémem már nincs....hátha sikerül megvennem,a psorashopon,nem lehet egészségkártyával fizetni,gyógyszertárba viszont drágább.
süti beállítások módosítása