A csípőmben és a vállamban olyan mértékű javulást érzek, hogy a szokásos stretching gyakorlatokon felül már két napja néhány lábsúlyos csípőnyújtó-erősítő gyakorlatokat is végzek.

Psoratinex tapasztalatok.

Kezdjük talán azzal, hogy miből mennyit.

Tisztító gél

Használata napi egyszer ajánlott a krém, vagy a kondicionáló előtt. Én az esti krémezés előtt alkalmazom. Ez egy kátrányos folyadék, az állaga, és a szaga talán a háztartási tüzelőolajra hasonlít, de egyébként egész kellemes. Az előzőleg benedvesített bőrön kell szétoszlatni, majd addig kell masszírozni – és nem dörzsölni – amíg habos lesz. 2-3 perc múlva vízzel kell leöblíteni. Ennyi. Szőrtelenített felületen nehezen habosodik, de ez érthető. A kezelése nem problémás, a 200ml számításaim szerint akár két hónapra is elég.

Kenőcs

Használata napi kétszer ajánlott. Az alapcsomagban amit megvásároltam 50g-os krém van. Én már régóta fültisztító pálcikával viszem fel a szükséges krémeket, sajnálatomra ennek a krémnek az állaga ezt nem nagyon teszi lehetővé. Az ujjamra kenve működik a dolog, viszont ennek a módszernek a hátulütője hosszútávon az, hogy sokkal több fogy majd belőle. A napi két alkalommal számolva próbálom megsaccolni, hogy így meddig lehet elég az 50g-os tégely. Az eredmény eléggé kiábrándító, nem vagyok róla meggyőzve, hogy elég lenne egy hónapra. Ha nem elég, akkor újra vásárolnom kell belőle…

Leírom mekkora felületet kezelek, hogy legyen mihez viszonyítani.

A tenyérnyi az egy felnőtt tenyér ujjakkal.

  • Jobb lábszár, másfél tenyérnyi
  • Bal lábszár, egy tenyérnyi
  • Jobb kar, egy tenyérnyi
  • Bal kar, egy tenyérnyi
  • Szóródott pöttyök a combomon, oldalamon, felkaromon, az összes tehet ki egy tenyérnyit

Egy kis matek:

  •   50g -  9 335 Ft
  • 250g - 26040 Ft (2011.12.21)

Nincs mese, ha ennél a kezelésnél maradok, akkor vennem kell még egy 250g-os krémet.

Ja még valami. Nem olvastam végig figyelmesen az utasítást, így a megszokott helyemen bementem a szoláriumba 6 percre. Néhány órával utána éreztem a foltokon egy kis csípős érzést, arra gondoltam, hogy biztos csövet cseréltek és nem vettem észre. Hát nem. Rajta van a kezelési utasításon, hogy kerülni kell az erős napfényt, szoláriumot stb. Szerencsére nincs nagy gáz, de 10 perc fölött garantált a súlyos égés ! ! !

Kondicionáló olaj

Használata napi kétszer ajánlott. Délelőtt és délután egyszer bekenem a beteg felületet. A 200ml szerintem ez is elég egy hónapra. Most már beugrott mire emlékeztet a szaga. Régen volt a Lorinden T. Valamikor a 80-as években használtam utoljára.

Egy valami biztosan leszűrhető. Ha valaki az évek alatt már belefáradt abba, hogy folyamatosan minden nap napi egyszer be kell kennie magát valamivel, annak ettől biztos szétrobban az agya. Reggel kenőcs, délelőtt kondicionáló, délután kenőcs, este tisztító gél után kondicionáló. Napi négy alkalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr643480662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása