piece 2011.12.26. 06:57

Boldog karácsony

Pont egy hete vásároltam a Psoratinexet. Az eltelt egy hét alatt minden foltom eltűnt. Az a néhány pötty amit a nehezebb elérhetőség miatt később kezdtem kezelni egy kicsit késésben vannak, de már sehol nincs a testemen megvastagodott bőrfelület. Minden egyes egykori folt tapintásra, simításra teljesen belesimul a bőrbe. A nagyrészük világosabb, mint az őket körbevevő egészséges bőr, a kisebb részük pedig amiket később kezdtem kezelni, plusz a könyökön és a térdemen halvány rózsaszínűek.

Próbálom pontosítani, hogy meddig lehet elég az alapcsomag, segítségül azoknak akik szeretnék kipróbálni a szert. Tehát még egyszer, összesen hat felnőtt tenyér méretű (újakkal együtt számítva) vastagodott vörösen gyulladt bőrfelületet kezeltem, ami a szteroidos kezelésekre már nem reagált, csak stagnált.

Egy hete még úgy saccoltam, az ajánlott használat mellett a krém valószínűleg nekem nem lenne elég egy hónapra. Most annyival módosítanám, hogy az én esetemben két hétre elegendő az alapcsomag (50g-os krémmel számolva).

Mivel nincs két olyan pikkelysömörös beteg akinek ugyanúgy reagálna a szervezete gondolom ez a folyamat lehet lassabb lefolyású is, de azt szinte kizártnak tartom, hogy valakinek ennél gyorsabb lenne.

A HÉTEN ÚJRA BÁTRAN MEHETEK USZODÁBA ! Jippiiiii  J

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr643496099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása