piece 2012.02.03. 10:30

Zoli okos...

Ezen a héten kedden érkeztem haza. A kezdeti három hétből majdnem öt lett, ami így első hallásra nem is tűnik nagy problémának, és talán nem is lett volna az, ha lett volna nálam elég psoratinex. 

Az utazás előtt vásároltam egy 250g-os krémet, amiből két kis tégelybe kimertem annyit, amennyit az eddigi tapasztalatok alapján három hétre elegendőnek találtam. Kb. úgy 100 g lehetett a kettő összesen. Zoli okos, úgyhogy ezeket aztán külön táskába raktam, hátha elkeverednek a légipoggyászaink. Az egészet még tetézte, hogy az első héten úgy kentem magamra, mintha otthon lennék. Akkor jöttem rá, hogy mekkora marha vagyok, amikor az első hét végére elfogyott az egyik tégely tartalma. Gondoltam nem lesz gáz, két hétre talán elég, aztán úgy is húzunk haza. Mint tudjuk, ember tervez… Az utolsó héten kb. akkora adagot kellett beosztanom, amekkorát korábban egy nap alatt elhasználtam.
 
A hazaihoz képest teljesen eltérő munkabeosztásban dolgoztunk. Reggel hatkor keltem, és átlagban úgy 8 óra körül érkeztünk vissza a szállodába. Néhány nap után kénytelen voltam beletörődni, hogy képtelenség betartani az eddigi kezelési rendszerességet. Innentől már csak ahhoz ragaszkodtam, hogy a krémet használom napi kétszer, a kondicionáló olajat pedig, ha alkalmam lesz rá. Ez gyakorlatban annyit jelentett, hogy az olajjal maximum napi egyszer kezeltem, vagy egyszer sem, néha a krém is kimaradt.
 
Többen kérdeztétek privátban, vagy nem is tudom talán mindenkinél szóba került, hogy mit gondolok arról, ha csak a krémet veszi meg. A tisztító gél szükségességéről nem vagyok teljesen meggyőzve, de azt tapasztaltam, hogy ha nem használom rendszeresen a kondicionálót, akkor a pöttyök körül kiszárad a bőr, és néhány nap alatt egy kicsit újra megvastagodik, és sötétebb lesz a beteg bőrfelület. Ezután elmondhatom, hogy egy kicsit rosszabb állapotban értem haza, mint amiben kimentem január elején. Kedd óta napi kétszer újra normális adagban használom a krémet, meg napi kétszer a kondicionálót, és újra rendben van minden. Gombostűfejnyi szóródott pöttyeim vannak csak, úgyhogy hétvégén uszodaaaaa:)
 
Továbbra is bíztatnék mindenkit, ha kérdése lenne írjon privátban, vagy nyugodtan írhat ide a kommentbe is, mert a mail-boxomat nem minden nap nézem. Meg most eszembe jutott, ha valakinek van már személyes tapasztalata akkor mindenképpen ossza meg velem. Érdekelne, hogy másnak mennyire hatásos a termék.
 
Léleküdítőnek pedig egy kis Aya Sofia, mert azért nem csak dolgozni voltam Isztambulban :)
 
Legyen szép napotok!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr254057918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása