piece 2012.12.17. 12:09

2012

2011 november 23-án fogtam neki a blog írásának. Az eltelt most már több, mint egy év alatt sok dolog történt, ideje lenne talán egy kicsit összefoglalni az eseményeket.

Tavaly december 19-én jutottam hozzá először a Psoratinexhez. Akkor kifejezetten rossz állapotban volt a bőröm, habár a tendencia már nem volt romló, de a hagyományos kezelési módszerekkel nem sikerül javulást előidézni. Akkor a hét elején vásároltam meg a termékcsaládot, és a hét végére már meggyőződésem volt, hogy újra tünetmentes leszek. Olyan gyors változást láttam néhány nap alatt amit az elmúl harminc évben soha semmilyen gyógyszertől nem tapasztaltam. Mindig volt bennem hit, de ez különösen nagy erőt adott a folytatáshoz. Érdemes visszaolvasni mit írtam egy hét kezelés után:

http://psoriasis.blog.hu/2011/12/26/boldog_karacsony_725

Tényleg megdöbbentő volt az eredmény.

Kezdetektől jöttek a levelek, megismerhettem néhány embert akikkel szórványosan még most is tartom a kapcsolatot. Volt akinek segített a Psoratinex, volt olyan is akinek nem, és volt olyan is akinek egy másik módszer vált be. Jók voltak ezek a visszajelzések, mert éreztem, hogy van értelme annak amit itt a blogon csinálok.

Januárban egy hónapig külföldön voltam, és mivel tovább tartott a kiküldetés, mint amire számítottam kifogytam a Psoratinexből. Lett néhány új pöttyöm. Miután hazaértem újra nekiálltam a kezelésnek, és néhány hét kezelés után teljesen tünetmentes lettem.

Február 20-án ezt írtam:

http://psoriasis.blog.hu/2012/02/20/heti_helyzet

Ehhez a poszthoz jött egyébként a blogon a legtöbb hozzászólás egy csomó egyéni tapasztalattal.

Februártól következett egy nagyon intenzív időszak. Készültem a Hosszútávú Triatlon OB-re, ami a verseny napjáig minden időmet, és energiámat lekötötte. Már a versenyt megelőző időszakban volt több megkeresésem. Szervezetek, ügynökségek, újságírók érdeklődtek mikor válthatnánk néhány szót. Egyre jobban nyomasztott, hogy mindig ki kellett térnem ezek alól. Féltem, hogy emiatt elveszíthetek fontos lehetőségeket. Próbáltam kérni mindenkit, hogy várjanak amíg túl leszek a versenyen. Ez is megtörtént.

A versenyt követő héten egy pesti kávézóban találkozhattam a Psoratinex feltalálójával Dr. Michael Tirant-tal ami szenzációs élmény volt számomra. Fél év leforgása alatt egy asztalnál ülhettem azzal az Ausztrál emberrel aki harminc év után megszabadított a pikkelysömör tüneteitől. A gondolatnak tényleg teremtő ereje van. Tényleg Judit. Mikor kapom meg az ott készült képet? :)

Ezután volt az első beszélgetés az Úszók Éjszakája elnevezésű rendezvénnyel kapcsolatban.Megmondom őszintén eleinte volt néhány ellenérzésem ezzel kapcsolatban, de aztán győzött bennem a tudat, hogy semmi nincs véletlenül. Ezekkel az emberekkel azért sodort össze a sors, mert valami dolgunk van egymással, és soha nem tudom meg mi volt az, ha nem vágok bele. Az ellenérzésem egy kicsit abból fakadt, hogy elég nehezen tudtam megbarátkozni azzal a gondolattal, hogy erről az egészről emberek előtt beszéljek. Írni erről és beszélni egészen más műfaj.

Volt néhány hét szünet, nekem úgy tűnt az egészből nem lesz semmi, aztán egyszer csak beindult minden gőzerővel. Amire fölnéztem már egy sajtótájékoztatón ültem a Nyéki Imre uszodában egy asztal mögött amin mikrofon volt, meg kis cédula a nevemmel. Fura volt. Volt az egész helyzetben és az ott lévő emberekben is egy csomó ellentmondás. Kezdve azzal, ha valakinek bemutattak akkor hol blogger, hol triatlonos, hol szenvedő beteg voltam miközben egyiknek se tartom magam. Ez a szenvedő beteg dolog aztán később meg is ülte a lelkemet. Persze értem én, hogy ha ezzel az egésszel kapcsolatban fel kell kelteni a figyelmet, akkor erre kell koncentrálni. Ahhoz, hogy az emberek figyeljenek vér, és szenvedés kell. Persze fel tudok kutatni az emlékezetemben olyan történéseket amik a pikkelysömörrel kapcsolatban kellemetlenek voltak, de én pont nem ezzel az oldalával foglalkozom.

Emlékszem a sajtótájékoztatón egy pillanatra közel voltam ahhoz, hogy felröhögjek. Akkor mondtam azt a hülyeséget a „milyen hátrányos megkülönböztetés ért” kérdésre, hogy nem emlékszem, hogy valaha csúnyább kiflit kaptam volna a boltban, vagy egy munkahelyi felvételnél azért nem vettek volna fel, mert pikkelysömörös vagyok. Szerintem ez lenne a hátrányos megkülönböztetés. Persze lehet csak a szavakon lovagolok, de igazából az zavart, hogy a közvetlen ismerőseim nem arról az oldalamról ismernek, hogy ezzel a problémával kapcsolatban nyafogok. Harcolni valami ellen csak úgy lehet, ahogy az Armstrong tette a rákkal. Nincs megállás, nincs önsajnálat.

Még itt aznap megismerkedtem a pszoriázis klubbok országos elnökével. Volt is egy ígéretem, hogy segítek. Ez így is lesz amint minden adott lesz, hogy minden ahhoz szükséges energiámat abba az irányba tereljem. Az ezzel kapcsolatos terveimet már vázoltam a „Tapasztalatok” posztban.

http://psoriasis.blog.hu/2012/11/02/tapasztalatok_696

Nem regionális, hanem országos célkitűzésekben gondolkodom.

Habár az úszók éjszakája október végén volt el is érkeztem tulajdonképpen a jelen pillanatig. Nyáron nem kellett kezelnem magam semmivel, most az ősz beálltával jelentkezett néhány pici pötty amit a Psoratinex sitty-sutty elintéz.

Nemrég hozzám szegődött egy Biegelbauer Pál előadás. A címe: Ki vagyok én? A Pikkelysömör lelki oldalának a megértéséhez segítheti hozzá az embert. Több helyen olvastam már, hogy a pikkelysömör lelki háttere mögött egy védekezési reakció áll, ami páncélként védi a beteget a külvilágból érkező hatások ellen. Az alapja a sérülékenységtől a (lelki) sérülésektől való félelem. Ez az eltúlzott védelem nyilvánul meg aztán a bőrtünetekben. Sokszor olvastam már, és értettem is a szavakat, de nem fogtam fel a lényegét amíg nem hallgattam meg a Pali bácsit. Ha lesz elég like (facebook), mondjuk úgy húsz, akkor a következő posztot innen folytatom. Kíváncsi vagyok kik olvassák végig :)

A bejegyzés trackback címe:

https://psoriasis.blog.hu/api/trackback/id/tr714969649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sas91 2013.08.20. 21:59:10

Üdv!
Nekem sikerült végigolvasni :)
Ahogy látom sajnos nem jött össze a 20 kedvelés :(

piece 2013.08.21. 12:01:19

Szia!

Na annak örülök, ha valaki végig olvassa :) Mindenképp folytatni fogom, csak az elmúlt időszakban nem tudtam rá elég időt szakítani. Van néhány újabb hír, meg egyébként is úgy tűnik (legalább is a facebook alapján) , hogy van értelme csinálni. Mindig azt mondom, hogy majd aktívabb leszek, de most tényleg aktívabb leszek :)

sas91 2013.08.22. 12:34:41

Helló piece!
Elkezdtem használni én is a Psoratinex -et, kb. most 6 hete használom. Az alagút végét még egyelőre nem látom, de elég sokat javult a bőröm.
Már nem is tudom, hogy hogyan találtam meg ezt a szert, de nagyon örülök neki :)
Most pár napja keresgéltem kicsit a neten és megtaláltam a blogodat. Nagyon jónak találom hogy valaki (te) összeszedte a gondolatait/tapasztalatait .
Jó olvasni a soraidat, gratulálok hozzá, minden elismerésem a tiéd :)

netmax 2014.01.05. 09:47:16

Sziasztok,
Látom már egy éve nincs új bejegyzés, persze ez jó jel (nincs mit írni...) Én most vettem először a Psoratinexet, kíváncsi leszek az eredményre.
Jó látni, hogy van más is aki megosztja a véleményét és felvállalja magát nem csak én :-)
Én egy gyógytea keveréket próbáltam ki jó pár éve, de erről most nem akarok itt sokat írni, ha valakit érdekel olvassa el: www.netmax.hu/go/main/psoriasis/

Röviden összegezve, nekem bevált egyszer, de mint minden más, ez sem életünk végéig tartó varázshatás. Szóval a tea és a Dermovát után most jön nálam a Psoratinex, majd leírom és is mit tapasztalok.
Mindenkinek Vidám 2014-et és ne búslakodjatok :-)

piece 2014.01.06. 06:23:41

Azaz, senki nem búslakodjon :)
Én pont az elmúlt hetekben vettem 250g-os Psoratinexet. Tavaly elég volt egy ilyen adag az egész évre, csak időszakonként használtam. (Valamivel olcsóbb volt, mint tavaly)

Várom a tapasztalataidat! Sokan írják, hogy megvették kipróbálják aztán nem jönnek vissza úgyhogy várom.

Már gondoltam új posztra. Lehet neki is állok lassan :)

Szép napot!

Synexus 2015.06.30. 09:42:26

Kedves pikkelysömörrel küldő betegek! Cégünknél jelenleg elérhető egy klinikai vizsgálat pszoriázissal küzdő betegek részére. Amennyiben érdekli a lehetőség, keresse fel honlapunkat a részletekért, ahol regisztrálni is tud. synexus.hu/klinikai-vizsgalatok/pszoriazis/
süti beállítások módosítása